
Η μασκοτ του Mundobasket της τουρκιας ειναι η Bascat η οποια ειναι μια γατα που πιστευει οτι ειναι σκυλος και αντι να νιαουριζει γαβγιζει αλλα δεν ειναι μονο αυτο νομιζει οτι ξερει το καλυτερο μπασκετ απο ολους...ειναι ρατσα βαν οι οποιες θεωρουντε απο τις καλυτερες!!!εχουν πολλα εξεραιτα χαρακτιρηστικα οπως οτι ειναι εξυπνες ενεργητικες αγαπητες ναζιαρικες και πολυ πιστες!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου